Monday, March 19, 2012

I was a fan of Team Canada before it was cool !

Pole ammu midagi kirjutanud ning leidsin endale aega seda teha. Esmalt tahtsin juba ammu kirjutada siia selle, et kes on see, kes postitas selle video siia üles ? Peab ikka idioot olema, et sellisest asjast uudist teha ning siis seda levitada ka Pulleritsu blogis. Kuidas see on reeglite vastane järgi sõitmine, kui mees vaatab tõusu peal ära, et sõitjad lähevad mööda ja siis laskub järgi, et näha lõppu või minna lõppu lapsele vastu ? Mu jutt oleks teine, kui video peal oleks näha, et Andrus sõidab kogu selle sirge võistlejate järel ja ergutaks, aga sellise video sellise nimega postitamine on ikka..jah, las ta olla.
Kui niisama elust rääkida, siis see möödub rahulikult. Üritan siin õppida ja käin ilusti koolis kuulamas, vähemalt proovin. Nüüd läheb vist iga nädalaga andmine järjest tugevamaks - ettekanded, uurimustöö, seminarid, tööd jne. Katsun hakkama saada. Treeningute koha pealt on viimane suusasõit siiani Tallinna Maraton ja siis veel üks 50min pikkune suusasõit ning kuna keegi pole öelnud, et oleks vaja teatesprindiks end võistlusdressi ajada, siis edasi olen käinud jalgpalli mängimas ja arvatavasti käin seal ka edaspidi, sest treeningud on mõnusad. Ise olen ikka üks suur puujalg seal siiani olnud, aga ma naudin seda kevadõhtut ja kerget kehalist pingutust, eriti meeldib mulle treeningute ülesehitus. Varsti, kui aega saan, hakkan ka ise rohkem midagi tegema - rannahooaeg ikkagi tulekul. Käisin kohtunikuameti õppimise huvides Tammeka mängu vaatamas laupäeval ja siis panin kolme asja tähele. Esimene oli see, et ma väga midagi kõrva taha sealt mängust ei saanud kahjuks, pigem kohati polnud ma otsustega nõus, aga mis seal ikka. Teiseks panin tähele, kui tühja ikka fännid karjuvad, respect, et need 10kond Tammeka tulist fänni seal laulsid, aga jalkareegleid nad eriti ei tundnud. Seda lugesin ma välja olukordadest, kus nad räuskama hakkasid. Kolmandaks kardan, et Tammeka viigipunkt võib kaduma minna, sest neil mängis Marek Tšernjavski, kes Saalijalgpalli liiga reeglite järgi ei tohiks mängida Meistriliigas kuni juuni lõpuni. Nimelt peavad mängjad, kes varem pole suure jalgpalli Meistri- või Esiliigas mänginud, end Saalijalgpalli Meistrivõistlustelt maha registreerima hiljemalt detsembri lõpuks, aga ta on osalenud mängus, mis toimus 8. jaanuaril. Saab huvitav olema, loodan, et Tammekal on Jalkaliiduga selles osas mingi varasem kokkulepe.
Kui ma blogi uue tuleku alguses kirjutasin, et hakkan suusatamist kajastama, siis nagu näha ma pole seda teinud, Faluni MK ajal mõtlesin korra, et võiks kirjutada, et Team Canada on ülikõva, aga no nüüd on kanadalaste fännamine liiga mainstream, mul on lihtsalt hea meel, kui neil hästi läheb.
PS! Reisihuvilised, Maikuus on lennuhinnad Gran Canariasse megaodavad selle aasta kohta ning too suht kõva puhkusesihtkoht ka. Soovitan.
Sel nädala loodan kuulda/näha ühte väga head uudist, olen üsna-üsna kindel, et see tuleb ära !

No comments:

Post a Comment