Friday, March 9, 2012

DNF ja hooaeg purgis!

Viimasest sissekandest on palju aega möödunud, asi pole selles, et midagi rääkida ei oleks, vaid lihtsalt on megakiire aeg olnud. Pühapäevasest suusasõidust palju rääkida ei ole, ärkasin nädalavahetusel mõlemal päeval järjest rohkem haigena ning sõit lõppes mul mingi 20minuti järel, kui ma järjest ja järjest posti sain. Lihtsalt ei pane täiega, aga juurde ei suuda ka panna, et järgi võtta. Küllap tuli siis see laks ära, mida ma kartnud olen... Sõidu ajal otsustasin ka selle ära, et kui tervis märgatavalt ei parane, siis ka Tamsallu ma ei lähe ning kolmapäevaks oli asi jäänud samaks või isegi kehvemaks läinud, nüüd on parem, aga hindan olukorda reaalsest, suvist 0 treeningust tulenevalt on minu jõuvarud otsas. Ongi hea, saab õppimisele keskenduda, mitte pressida, et trenni jõuda. Samadel põhjustel, miks sissekanne viibib, pole ma ka vaatamata imeilusatele ilmadele trenni jõudnud, alles eile leidsin enda graafikus 50minutit, et suusatada. Siiski otsustasin, et sel kevadel enam ühtegi kiiret sõitu ei tee, vaid käin niisama nautlemas, kui tuju tekib. Kuu lõpust hakkab vast suvehooajaks valmistuma.
Nädalavahetusest siis niipalju, et supervahva oli jälle. Reedel siis pikk autoreis Tallinna ning õhtul viisime Toomas Kollo kinno, vaatasime ''Bad Hair Friday'' filmi ning ma olen ikka väga rahul. Filmil erilist mõtet pole, aga need suht robustsed naljad läksid mulle peale sel päeval ning sai nii mõnegi hea nalja juurde. Laupäeval oli ülinauts ilm, tuju ja söök - kõik. Kogu nädalavahetuse eest suured tänud Mattisele ja perele, kes meid vastu võttis ning meie eest hästi hoolt kandis.
Uus nädal möödus esimest korda tõsiselt pingutades koolirindel ning ma sain hakkama, jeee. See oli vist alles soojendus, sest nüüd hakkab iga nädal samasugune andmine olema. Siiski paistab, et mulle meeldib. Vahepeal oli siin streik ja siis ma kuulasin ka uudiseid ja keegi tavakodanik räägib seal, et tema teab, et riigil on seda raha võtta ning see pole mingi probleem, ainult ahned poliitikud rabavad kõik endale, siis endal oli nii, et WTF, kelle arvelt see vajalik raha võetakse ? Meditsiinitöötajatelt, päästeametnikelt, bussijuhtidelt ?? Arvamusi on erinevaid igal teemal ning Pühajärve kooli mittekinnipaneku otsuse juures oli järjekorde imestama panev juhtum, kuidas Peep Reedi ikka suudab lollust suust välja ajada. Muidu tore vend, orgunnib ratturitele, aga siis kuulad ta jutu telekas...Ta räägib, et vald peaks nendega rääkima kinnipanekust, siis tulevad kõnelused ja Pühajärve lapsevanemad ütlevad, et meie pole nõus kinni panema ja läbirääkimistel lõpp! Need pole ju läbirääkimised, või mis ? Lisaks, kuidas saab kohus otsustada, et vallal PEAB olema raha, et kahte kooli üleval pidada, eriti veel, kui ühes neist õpib 4 last ning teises koolis 20 last klassis.
Sai omad mõtted siia ära kirjutatud tänaseks ning hea uudis ka lõppu. Tänu Jörgen Brinki kolmandale järjestikusele võidule olen üsna lähedal SkiTraxi Fantasy Cupi võidule ja OneWay suuskadel/keppidele/sidemetele. Jah, OneWay suusad :D

No comments:

Post a Comment