Thursday, March 1, 2012

Kas minuga on kõik korras ?

Nimelt sõin just terve peetri pitsa ära ning ei teinud teist nägugi, korra on kõik täis ning poole tunni pärast tahan aind peale.. Otsin siis Peetrist pitsa ning ootamatult sain peopitsa karbi, kuigi ostsin lihtsalt suure pitsa. Müüa veel ütles, et kahjuks on karp seekord suurem kui pitsa, vastasin, et tõesti on kahju, pitsa võiks hoopis suurem olla. Siis käisin Taskus ringi like a boss, suur pitsakarp käes.
Mõtlesin, et võiks vahelduseks niisama ka kirjutada. Olen väga rahul, et mu postitusi võtab Facebookis keskmiselt lahti 70-100 inimest, olenevalt postitamise kellaajast. See number näitab, et võib kirjutada küll ning ma jätkan veel mingi aja. Kui ma lehele tulin, kavatsesin kirjutada, mida oleks Suusaliidul õppida Grete ja Rene medalitest, aga nüüd mõtlen, et jätan selle teema vaid n-ö saunajutuks, sest tõsistest asjades avameelselt rääkimine võib tuua mulle tulevikus tagajärgi, seega tuleb mul mingil muul teemal kirjutada.
Planeerisin siin Rooma reisi selleks suveks ning sain megahea diili, aga seejärel otsustasin natuke venitada, et küll saab hiljem ka ning nüüd, kui ma eile lennupiletid ning majutuse ära broneerisin, siis avastasin, et olin vahepealse ajaga kaotanud üle 120€ kahe reisija peale, olin kuri enda peale ikka. Ära viska tänaseid toimetusi homse varna, eksole !
Tänaseks on selgeks saanud, et ma läbin oma debüütaastal kõik estoloppeti maratonig ning nelja etapi järel olen ma 24. kohal oma Alutaguse ja Tartu Maratonide 200+ kohtadega, loodan, et need saadud punktid suudan viimasel kahel etapil üle sõita, sest arvesse läheb 4 paremat tulemust. Hetkel võib eesmärgiks panna kokkuvõttes top20 ning võidelda Sooga M20 2. koha eest, sest Palok läheb kindlasti omateed. Reaalselt võttes saavad need eesmärgid olema rasked püüda, sest väsimus kimbutab mind juba pikemat aega, trenni pole pm teha saanud, ainult võistelnud, loodame, et pean lõpuni vastu.
Maratonidest rääkides osalen ka SkiTraxi ennustusmängus, kus pidi valima endale maratonitiimi Worldloppeti sarja ning top3 saavad seal auhindu väärtuses üle 1000$ ning ega teisedki midagi halba ei saa. Enne Tartu Maratoni olin ametlikus tabelis 3. ning Tartu Maraton läks mul megahästi, aga millegi pärast olin ma hoopis 13 punkti kaotanud ning langenud mingisugune 50. koha peale, panin mailid teele ning loodan, et õiglus saab jalule, sest tegelikkuses peaks ma olema ülivõimsalt liider 511 punktiga ning teisel peaks olema 480 ning neljandal 454, see oleks päris hea platvorm üldvõiduks.
Loodame, et täna määritavad suusad pühapäeval libisevad ning saan hästi liikuma seal, vbla saab ming ka GPS seadme abil jälgida, kui ma mahun stardinimekirjas 17 esimese sekka, mida ma eriti ei usu.
Ilusat ja sportlikku nädalavahetust !

No comments:

Post a Comment