Monday, February 27, 2012

Awesome Weekend.

Nädalavahetusel oli siis plaanis Haanja Maraton + afterski ehk kuidas katastroofist kujunes välja täitsa korralik sooritus. Nädala sees tegin kaks taastavat treeningut ning mõtlesin siia kirjutada, et ma olen väsinud, tahaks puhata. Otsustasin ikkagi maratonile minna ning nüüd olen ka kirjas kahel viimasel Estoloppeti maratonil, seega taganemisteed enam ei ole. Reedene soojendustrenn kestis umbes tunnikese ning ma suusatasin 3km, rohkem ei tahtnud/jõudnud/viitsinud, sest samal ajal oli palju huvitavam vaadata võistlusi, mis toimusid. Laupäeval olid keerulised olud, väljas oli kerge plusskraad ning lund sadas. Pärast pikka kaalumist otsustasin minna rajale nii, et ühes jalas on kliistrimäärdega ettevalmistatud suusk ning teises spetsiaalse põhjaga Nowax suusk, mis sellises ilmas pidas nagu kännu taga, aga lippe oli palju kehvem. Igaks juhuks lasin Oskaril, kes võistlust vaatas, üle jäänud suusad rajale kaasa võtta, et ehk soovin vahetada. Algne plaan oli sõita iisilt ning teises pooles võistlejaterivis tõusta, aga alguses oli mul nii raske ning kõik panid must lihtsalt mööda, raske oli. 5km järel oli üks suur tõus, mille järel tõmbas kliistrisuusale lumepaki alla ning sõitsin ühe laskumise ühel jalal, teise jala alt pakki ära pekstes, seega otsustasin 7km järel suuska vahetada. Võtsin Nowax'i ning lükkasin end laskumisel libisema, aga kahjuks ei õnnestunud vahetus päris nii ehk pidin ikkagi seisma jääma ning rahulikult suusa jalga panema, kaotasin 15kohta vähemalt, aga pärast võitsin selle eest kõvasti rohkem. Varsti loeti kohaks 65. ning tunne oli kohutav, arvasin, et ma langen veel ja veel, aga nii ei läinud. Varsti tuli tagant lõbusas olekus Pulles, kes pani nagu postist ning õnneks jäi minu ees olnud punti passima ning ma otsustasin, et võtan järgi, seejärel puhkasin seal pundis ja otsustasin, et ma ei liiguta ennast enne, kui lõpuni on 5km, aga see plaan oli juba eos lörri läinud, sest pärast eelmise pundi kättesaamist ja natuke koos sõitmist otsustas tol päeval haigelt sõitu andnud Silja Suija rünnata, vnoh tal viskas kehvast tempost kopa ette. Pidime talle ikka järgi minema, uhkus ei lubanud talle kaotada. Seejärel sõitsime kolmekesi, tema vedamas, ise taga nii, et varu oli ikka väga vähe. Õnneks ta varsti väsis ning sai iisimalt võtta. Hea oli see, et ma/me järjest möödusime puntidest ning kohad, mida raja kõrvalt loeti, muutusid järjest väiksemaks. Kolmik püsis vahelduva eduga koos - kord läks Pulles eest ära, kord jäi Silja maha, aga 7km enne lõppu olnud TP eel olime ikkagi koos ning siis jäi Suija jooma ning Pulles pani minema, jäin üksi. Varsti sain Pullese kätte ning kahekesi me läinud olimegi, aga ma olin ikka suht süsi juba siis, aga väike Guarana ning kannatasin need viimased 6km Pullese tuules ära, aga mul oli ikka väga raske, ta oli väga indu täis. Lõpus panin talle ikka ära ning kaks meest pääsesid meie käest nii, et piisanuks 100m pikemast distantsist, saanuks me mööda neist. Lõpukohaks 30., mis oli arvestades mu seisundit ikka väga hea. Siiani ei saa aru, kuidas ma viimased 15km vastu pidasin. Liigume päevas edasi ning pärast maratoni sai mindud Palokite poole sauna+pärast mõnus ajaveetmine+Võru klubis. Kõik oli väga lahe, seltskond oli mega, aga veendusin, et selline ööelu pole ikka minu jaoks, kell 1 tahtsin juba koju, aga saime alles kella 5ks ning pelmeenid enne klubisse minekut pole just parim idee, aga kõht oli tühi :D Sai tunnikese magatud ning olemine läks halvaks ära, aga õnneks uinusin uuesti ning 9 ajal ärgates polnud olemine hullem, aga noh GRETE KULD oli justkui klõps ning tunne oli palju parem ning ''teine hommik'' oli väga vahva. Enne plaanitud kojusõitu suutsin meid auto luku taha jätta ning pidime ukse lahti muukima. Seejärel saime liikuma ning mõnusa pühapäeva õhtu järel sai tehtud üks kosutav magamine. Nüüdseks olen koolis ning olen lootusrikas tuleviku osas :)
Õnnitlused nädalavahetusel häid tulemusi näidanud Grete'le, Johan'ile, Kail'ile ning teistele

No comments:

Post a Comment