Friday, November 18, 2011

:(

Nüüd siis vabadust nautinud paar päeva, aga kahjuks-kahjuks pole saanud mitte midagi teha, kuna väike külmetus on ligi tikkunud. Maailm vist üldse ei taha, et ma ennast liigutaks. Alati viskab ta mingeid takistusi teele. Tervise parandamiseks ma pole midagi suurt ette võtnud, loodan, et puhkus aitab.
Seetõttu pole mul midagi siia kirjutada ning pole tuju ka midagi välja mõelda. Ei viitsi seda isegi Facebookis jagada. Aga tahtsin ikkagi kirjutada siia, et homme algab MK-sari, mida ma isegi ootan, et mu elus natukenegi midagi toimuks. Teisipäeva lõunast saadik olen väljas käinud ainult korra - kolmapäeval poes... 
MK sarjast siis nii palju, et lõpuks saan ma vaadata MKd nii, et ka meeste seas on stardis täiesti oma inimene, Raido. Eks homme ole näha, kuidas tal läheb. Peaasi, et ei kõrbe oma esimesel MK etapil. Ässadest rääkides sisenesin ka SkiTrax'i ennustusvõistlusesse ning valisin oma võistkonda Northugi, Hellneri, Cologna, Jönssoni, Hattestadi, Björgeni, Kowalczyk'u, Johaugi, Jacobseni ja Marte Eldeni. Praegu sain just aru, et võisin näppu lõigata mõnede valikutega, aga savi, ega mul midagi kaotada ei ole. 
Bö, Legkov ja Manificat esikolmikus minu ennustuse järgi. Naistest Kowalczyk, Kalla, Björgen.
Homme 12:30 ja 14:15. Marko ootab !

No comments:

Post a Comment