Wednesday, November 23, 2011

JORDAN

!!! Iga korraga meeldib aina rohkem.
Täielik kino, mis meil siis Otepää vallas toimub. Pühajärve kool tahetakse kinni panna ja maaelanikud, nagu nad enda kohta ütlevad, protestivad. Mis mõte on kahel koolil 7km vahemaaga, kus käib kokku u500 kooliealist last? Ma arvan, et paneme Otepää Gümnaasiumi kinni ära, peaasi, et Pühajärve kooli lapsed saaksid käia OMA koolis. Ehk siis teeme ühe suure kooli..Pühajärve Gümnaasiumi !
Vahele üks lause Northugist. Ma sellel aastal vaatan võistlusi vist küll nii, et võidaks ükskõik, kes teine, aga mitte Northug. Nii mõttetu ja igav. Aga keegi ei suudagi vastu panna. Pühapäeval anti talle enne lõpusirget juhtohjad ning kahe tõukega ta oligi läinud, ma isegi ei vaadanud ta poolegi lõpusirgel.
Juttude järgi on Tehvandil lumehunnik saepurust lahti võetud ning rada pannakse maha, mis on suurepärane uudis. Saab ka proovida, kas jooksuotsad on kasuks tulnud mu treenitusele. Äkki saab teha ka mõne normaalse, inimese moodi liigutuse ilma, et pulss 180 ei ole.  Poleks kunagi uskunud, et jooks võib olla mu põhiline ja väga meeldiv treeningvahend. Varem ma konkreetselt vihkasin seda.

No comments:

Post a Comment