Friday, January 20, 2012

Üle pika aja taas.

Tere minu ohtrad fännid ! Tänaseks on siis viimasest postitusest pea kaks kuud möödas ning kui alguses oli vahepeal mõte, et sellest võiks blogis kirjutada, siis asi kunagi selleni ei jõudnud. Vahepeal on palju toimunud ning proovin siia midagi huvitavat vahepealse aja kohta kirjutada.
Täna olen siis 4 ja pool tundi maganud, et ma oleks ikka maksimaalselt valmis eksamiks nimega Õiguse Entsüklopeedia. Sinna minnes oli raske üle D loota, aga kohalejõudes saime aru, et teemade jagamine suuliseks vastamiseks käib süsteemis ning süsteem toimis nii kaua, kui mina sinna sisse astusin. Täpselt minu koha peal otsustas õppejõud ühe teema vahele jätta ja ma sain haigelt üle. Teemaks tuli siis õigusnormide asemel Riigivormid vms ning ma ajasin seal mulli ja sai kiirelt selgeks, et mul tuleb siia tagasi tulla. Ma pole kurb, sest ma saangi siis selle aine paremini selgeks. Ega see mööda külgi maha ei jookse. Vähemalt tänu minule said mõned enda eksamiks valmistudes vaid üheks teemaks õppida ning neil läks täppi :) Ülejäänud eksamitest rääkides on üsna palju nalja olnud, aga avalikult vast ei hakka nendest skeemidest rääkima, kuidas üks või teine eksam ära sai tehtud :D Ütleme nii, et õnn on mänginud suurt osa. Nüüd ei tohi majandusest läbi kukkuda ja siis peaks sügissemester täies mahus läbitud saama.
Viimase kahe kuu jooksul on palju sporti tehtud, eriti jaanuaris. Kohe pärast eelmise postituse tegemist sain teada, et lumi on maha pandud ning otsustasin ära proovida. Sellele 0,9km pikkusel ringil pidime sõitma oma 40 päeva ja see polnud just mõnus, aga ma käisin ainult siis, kui ma viitsisin ja mu lahe kaaslane muusika oli minuga alati kaasas. Huvitavat ikka juhtus, enne jõule tahtsin teha vähe kiiremat tööd ja sõitsin ma mäest alla kui tunnen, et võtab väheke kinni ja see läks järjest hullemaks, varsti vaatasin, et ohhooo, mul on suusk pooleks(täpsemalt öeldes mitte pooleks, aga murdunud). Nüüd viimased paar nädalat olen teinud eriti tõsiselt ja ka tugevaid trenne, et olla heas hoos Estoloppeti esimesel etapil Viru Maratonil, kus mul on võimalik saavutada päris hea koht, põhjusest räägin siis, kui tegu on tehtud. Treenituse tase ning liikumine trennis lubavad mõelda sellele, et soovin võita Estoloppetil aasta kokkuvõttes M20 vanuseklassi. Kavatsen sõita kõik etapid ning startida ka EMV sprindis ja teatesprindis ning veel huvitavatel võistlustel. 7. jaanuaril käisin ka Swedbanki noortesarjas sõitmas, kuna olin kaaslasega kaasas ning mis ma ikka niisama passin seal, sest võistlus on ju parim treening.
Kuna ma olen pika jutuga, siis rohkem tänasesse postitusse ei mahtunud !

No comments:

Post a Comment