Friday, February 3, 2012

Cold

Leidsin ka külmapühade vahepeal aega milliliiter.blogspot.com lehele tulla ning siia sissekanne teha. Viimati lõpetasin sellega, et lubasin õppima hakata, aga kõik ei õnnestunud nii hästi, kui võinuks. Silm tegi maru häda ning lugesin ühe silmaga, mis oli väga väsitav ning keskendumist häiriv. Tulemuseks oli see, et ei õnnestunud eksamit läbi soovitud tasemel ning saan järgmine aasta uuesti näha kolleeg Rauli. Nüüd saan järgmise esmaspäevani puhata enne uue semestri algust, olen võtnud tagasihoidliku eesmärgi 30EAP, aga tunniplaan on raskem kui möödund semestril.
Kuna õues on meil jube külm, siis lükati nädalavahetusel toimuma pidanud võistlused edasi ning esmalt tekitas see minus rõõmu, sest silm pole just parimas seisus ning pärast eelmist laupäeva pole ühtegi normaalset treeningut teinud. Nüüd eile mõtlesin, et sellega vähenesid mu hooaja võiduvõimalused märgatavalt, kuna nüüd on tõelistel favoriitidel võimalus rohkematel etappidel osaleda. Samas nad peavad edasi lükatud maratonil osalemise eest maksma 27€. Ega suurt vahet ei ole, peaasi, et oleks fun!
Treenimisest rääkides ei oskagi öelda, kuna mu järgmine võistlus on. Nimelt unustasin ise Alutaguse maratonile soodsal ajal kirja panna, aga samas ei olnud ka kindel, kas tahan osaleda. Osalemise pooltargument oleks see, et saab harjutada enne Tartu Maratoni seda paaristööd ning see, et mul on seal vaat, et parim võimalus tulemust teha, kuna ilm on veel külm ning rada kõva ehk on hea libisemine sobib miniusugusele 80kg poisile. Vastuargumendis oleks see, et nädal enne TMi võin end liigselt ära väsitada seal ja ma sooviks teha järgmise nädala tugeva trenni nädala, et TMil oleks vähe teravam minek. Teiseks pean maksma 7€ rohkem, kui algselt oleks pidanud. Neid argumente siin kaaludes leian, et tuleb ikkagi starti minna! Pärast seda on suur otsustamiskoht, kas startida EJuMV'l sprindis, et kas parem on 3-4 sõitu sprinti või mõni korralik treening, raske öelda. Üks suur otsustamiskoht on veel selles, kuna ma teen ühe treeningu, mis on mul n-ö arsenalis ning kahel korral kahest pani see mind minevikus haigelt liikuma. Aga mis ma ikka siin jutustan, parem tegutsen ! Taaslugemiseni !

No comments:

Post a Comment