Wednesday, February 8, 2012

Hello, hello.

Vahepeale on jäänud kõigest 5 päeva, aga minu jaoks on palju toimunud, eriti viimase 24h jooksul.
Nädalavahetusel olid külmapühad, ei viitsinud trennigi minna, mõnus oli. Samal ajal olin kurb, et olen end treeningrütmist välja lasknud ning nüüd raske end kokku võtta. Esmaspäeval hakkas kool ja seal läheb iisilt, praegu on vaid loengud, aga varsti läheb andmiseks, pean PALJU rohkem pühenduma kui sügissemestril. Aga viimase 24h juurde...
Eile kell 4 sai Otepäält välja sõidetud Riia poole, et vaatama minna Rammsteini kontsertit. Bussisõit oli äge, sai kuulatud vägagi insider infot viimastel aegadel skandaali põhjustanud teemal, imestasin, kui lollid ikka inimesed kohati on ning, et ajakirjandus ei tea ikka mitte midagi, mis tegelikult toimub ehk siis rahvale antakse täiesti vale pilt. Jutu lõpuks jõudsime kohale ja ma avastasin, et olen haigeks jäänud, nohu pressis peale. Nüüd siis tatistan siiamaani. Kurb, tahtsin täna korralikult trenni teha, aga pidin leppima vaid 800m ujumise ning 1h suusaga, ei tahtnud rohkem riskida.
Kontsert oli ikka võimas, võinoh algus oli väga võimas, korraks tõmbas silmanurga märjaks, aga usun, et seda põhjustas ikkagi natuke haige silm. Võimas start oli ikkagi, siis vajus veits ära, aga kui tuli minu poolt oodatuim Mein Teil ja ühe bändiliikme ''supipotis'' küpsetamine ehk potile lasti leegihetijaga tuld alla, siis tõmbas taas kontserdi käima. Igaljuhul pole Rammstein mitte muusikakuulamiskontsert, vaid ikka show on see, mis inimesed saali toob, nt meie taga istus VIP loožis Läti peaminister. Mu jaoks läks aind korra üle piiri, kui hakkasid tulema mingid pede- ja panemisnaljad, aga neid ongi väga imelik vaadata, kui kõrval istub isa ning kolm pinki edasi umbes 8-ne poiss.
Tagasi sportlikute teemadeni - täna sai käidud Klubi Tartu Maratonis uurimas, et miks mulle pole keegi maili peale midagi vastanud, nimelt taotlesin juhendile tuginedes, et minu stardinumbri määramisel arvestataks selle aasta Viru Maratoni 23. kohaga ning sain seal vastuseks, et mulle on määratud 5. stardigrupp ehk numbrid 701-1000. Vähe kettasse ajas ikka. Mis ma ikka teha sain, panin sportinfo.ee portaali tõuke, et mis värk on.. Moti tõmbas maha küll ning tänane mõte haiguse ning olematu treenituse tõttu laupäeval Alutagusel mitte startida muutus kindlaks osalemiseks, sest on vaja sõitu anda 1) et saada head punktid 2) et minna enne TM starti ajavõtu ülema juurde küsima allkirjaga õigust startida 101-200 grupis.
Loodame, et nüüd ilm jääb nii normaalseks nagu ta praegu on, et saaks ikka nina uksest välja ka pista :)

No comments:

Post a Comment